Fnk1806 Merhaba arkadaşlar 4 baby bebek arabasi aldım uygun fiyatlı güzel olduğunu duyduğum için sonrasında bir bebek mağazasında çalışan iyi olmadığını vs söyledi uzun sure kullanan deneyimleyen arkadaşlarım yorumlarını yazabilir mi ?
Fnk1806 -kelebek ne kadar süre kullandınız mağaza çalışanının dediklerinden sonra bende Bi düşündüm ürün hakkında kronik hatalı ürün dedi