Ayseee07 Eşimi doğuma sokmak istiyorum ama doktorum yada hastane koşullarında izin olayı varmı bilmiyorum bilgisi olan 🤷♀️☺️🤗
Tosbik Ayseee07 ben 10gün önce medstar topcular hastanesinde sezaryen dogum yaptim. Eşimi almadilar malesef 😩
Ayseee07 Haticecinar ofm ye gidiyorum canım biz çok istiyoruz ama ıkı hafta sonra kı kontrolümde doktoruma danışacağım
Tosbik hayathayal normal dogumda aliyorlar ama sezaryen dogumda almiyorlar artik. Yeni çıkarmışlar bunuda, o da bize denk geldi eşimde girmeyi cok istiyordu.
Haticecinar Ayseee07 bence alırlar aynen siz genede sorun tabi,bende vitaleye gidiyorum burda aliyolar ben sormustum
hayathayal Tosbik instagramin varmi cnm birkac bisi sorucamda hastaneyle ilgiliz🤗 benimli hesapcianne ismim. dm atarsan konusalim
Tosbik hayathayal clbpelin instagram adresim bu canim dm at konusalim. Bn sni bulamadim instagramda 😣