37+1 artık ve son bır haftadır vajünamda batma vae gün ıcındede oluyor özellikle akşamları artıyor yattıgımdada devam edıyor. Bunun yanı sıra kas agrısı gibi kasık agrılarım hareket ederken bıle agrıyor. Bırde Bel ağrısı başladı. Dün nst ve muayenem normaldi. Sancıda yokmuş. Doktorum artık bçyle ağrıların olucagını konforlu geçmeyecegını söyledı benım gibi olan varmı acaba 🥺