Ayse-0234 27 haftaligim Hanımlar 2 gündür 1 er gün arayla kasıklarimda ve karnımda ağrı oluyor karnım batlicak gibi şişiyor nefes darlığı çekiyorum mide yanmasi cok bisey yiyemiyorum ne yakabilirim acile gideyim mi ??
Zzeyynep04 Ayse-0234 normal canım bazı kadınlar öyle ağrı çekebilir o yüzden strese girip daha fazla kötü etme kendini
Asel_27 Ayse-0234 karnin tas gibi oluyosa tonus diyolar belki ondandir sende ama korkulu birshey degil
busraayksll Ayse-0234 bende 27deyim bende de oluyor canım bebek büyüyor, mevsim değişiyor etkisi vardır mutlaka içine sinmiyorsa git ama kanaman yoksa korkma hiç biseyden
Ayse-0234 Zzeyynep04 bisey olmaz dimi nefes almakta cidden zorlanıyorum kalp atışım 109lara çıkıyor tansiyon 11.7
Huzurluesra Bence normal bebek büyüyor ama içine sinmezse git diyeceğim acil bir şey yapmaz kanama olmadıkça randevu oluştur bence
Zzeyynep04 Ayse-0234 hep böyle devam ederse git canım belli olmaz ama arada olması normal tansiyonu da normal tansiyonunu gçre yüksekse kesin git çünkü bazı kadınlarda yüksek tansiyon çıkıyor ve ona göre tedbir alırsın