Sibel_72 benim 34 haftada nst de yoğun sancım çıktı açılma yok rahim ağzı uzunluğu normal, bebek sağlıklı ama sancı neden belli değil bu sebeple yatış yapıldı 5 gün boyunca 2 tane akciğer iğnesi yapıldı, 48 saatlik nidicard diye doğum durdurucu ilaç tedavisi uygulandı ve serumlar nst ler bitmedi zaten. 36+1 im hastaneden çıktığımdan beri evde yatıyorum wc ve yemek dışında yerimden kalkmıyorum bence bi acile gidip kontrol ettirin benim de rahmin alt bölgesinde aşırı ağrı olarak başlamıştı