On-Fr-Tu ben ilk oğlumda yaşadım canım 5 aylık olmak üzereydi ağır taşıma kendini yorma bir süre korktuğun gibi birşey söz konusu değil ben 1 ay istirahat etmiştim sonra da daha hafif işlerimi hallettim sona doğru da taşındım ama kendimi öyle harap etmedim bu ara dikkat et kontrol de sana doktor zaten söyler tehlike yok diye sakin yani korkma