SenaBilgin yaklasık 32 ten beridir adet ağrısı gibi ağrılar cekiyorm ama benim kasık değil karın bölgesinde ve bebek toplanıyordu. İdrar yolu enf yaptı öuhtemelen ve kanamada yaptı. Şükür kesildi, sancılarda ufak ufaktı, suan 35+1 deyim ve pzt en son doktorum gördü kasıkmalar oldgnu söyledi, sancı eksici ilac verdi şükürler olsn rahatladm. Benimde ilk gebeliiimde hiç sancım olmamıstı, bunda cok erken basladı. Mutlaka idrar baktırın.