14+5 iz 2 gündür çok fena mide yanması yaşıyorum 😭 bu zamana kadar ne bir kasık ağrım oldu ne de bir bulantım ama 2 gündür çok zorlanıyorum. Doktoruma danıştım şurup önerdi günde 4-5 ölçeğe kadar ondan içiyorum ancak fayda etmiyor 🥲 bazen içtiğim su bile yanarak gidiyor sizde de öyle mi???