Yenihamiss96 15 Eylül miniğimiz geliyor çatı muayenesi yapıldı catı yolum iyi ama yanları dar dedi doktorum çocuğun kafa yapısını tehlikeye atmamak için sezeryan seçtim çok heyecanlıyım ama çok korkuyorum sizde de var mı bu duygu sanki bunalıma girdim 🤷♀️🥹
Aasli-342874 Yenihamiss96 benimde kemik düşüklüğüm varmış cumartesi sezeryan olacağım sağlıkla gelsinler ben artık bebişe kavuşayım diyorum 🥰😊
Sazem Yenihamiss96 ayy bizde 15 eylule aldık bugun sezeryan için 🙏🙏 aynı olacak sizinle umarım en hafıf acıyla sağlıkla kucaklarız
Glyyatss123 Bizde bugün gün aldık 18 eylül bende korkmaya başladım tansiyon dan dolayı zorunlu olacak zaten ben kendim de istiyordum genel anestezi mi yaptırsam spinal mı karar veremedim heycanlanırmıyım hisseder miyim diye 😔