Hayırlı akşamlar hanımlar bugün 2 kez doktora gittim kalp atışını dinlemek için ve Doktor’un bana bebeğin büyüdüğünü ama kesenin büyümediğini sağlıksız bir gebelik olduğunu yakında kanaman olur düşer ama şimdilik bi ilaç vermiycem dedi eve geldiğimde aklıma geldi kalp atışı varmıydı diye mesaj attım ve kalp atışının olduğunu ama umut vaad eden bi gebelik değil dedi başınıza böyle bişey geldimi ama kese sonradan büyüdü mü yardımcı olursanız çok mutlu olurum