Beyzanrkrkmz Sizce biberonu hani markadan almalıyım hiç tecrübem yok ikisi arasında kaldımm Lansinoh ve philips avent kullananlar fikir verebilirmi☺️
Beyzanrkrkmz Tuvvba96 kaç ml kullanıyorsunuz acaba iki boy alıcam da hangi ayda kaç ml olan kullanıyorsunuz😊
Arassimo Philips avent kullandim lansinoh kullandim oglumda smdi kizimda chicco ve lansinoh kullanicam
Beyzanrkrkmz Arassimo kaç ml kullanıyorsunuz acaba iki boy alıcam da hangi ayda kaç ml olan kullanıyorsunuz😊
Tuvvba96 Beyzanrkrkmz 125 ml kullanıyorum, doktorum 30-40 ml arası vermemi önermişti 17 günlük olduk yenidoğan için yeterli 😇
Arassimo Beyzanrkrkmz ikisinide 250 ml aldim 😇 cunki biraz buyuyunca emzik kismini kendim genisletiveriyorum
esmerr4579dd Ben P. avent aldım ve Wee Baby de aldım avent tabiki daha iyisi anne göğsüne uygun meme reddini engeller