nilll123 Herkese merhaba 20 haftalık hamileyim bugün denizde uyuyakaldım yaklaşık 3-4 saat kadar dışarıdaydım şuan vücudum güneşten dolayı yanıyor buz koyuyorum ama üşüyorum ne yapmalıym
Sekine24 nilll123 varsa aloe vera bitkisinin iç kısmını blendrdan çekip vücudunuza uygulayın yoksa yoğurt sürün çok geçmiş olsun
Sekine24 nilll123 vücudun üst tabakasını yakmışsınız bence bebeğe herhangi bir zararı dokunmaz ama güneş vücudumuz için çok zararlı mutlaka güneş kremi sürün çıkarken. Lazerde derinin üst tabakasında kalıyo doktorlar 12 haftadan sonra girilebilir diyor