Yenibirannee Ebrarrbyk ben yakinimdaki ic camasircidan aldim hem denedim hemde dokunarak yumuşak almak istedim evde de rahatlikla giyerim
Yenibirannee Ebrarrbyk ilk dogumumda almıştım hic rahat edemedim o yuzden direk pijama aldim bu dogumumda 🌸
Serena Ben önü dügmeli pijama takımı aldım Gecelık almadım normaldede rahat edemem elbise tarzı gecelıklerle Gunluk hayatta hangısıyle rahat edıyorsanız dogum için onu tercıh edın bence