peri5860 şuan oğlum 2 aylık ne kadar doğum sırasında beni sezeryana alın desem de şuan iyiki her acıyı çekmişim diyorum ☺️ bende suni ile doğum yaptım sabah suyum geldi sabah 6 gibi yatışım yapıldı kendi sancımı çektim açılmam 4 cm di saat 12.30 da suni verdiler saat 14:39 da doğum yaptım yani toplasanız 2 2.5 saat o sancıyı çektim ben ilk başta kendi sancımla doğuruyum diye beklemek istedim ama süre bayağı uzarmış iyiki suni sancı almışım