Bir ebe tanıdığım söylemişti nst hamile bir kadının hakkı istedigin zaman girebilirsin diye. Direk gidip doktorum düzenli takip istiyor nst için diyebilirsin. Ben son hafta her gün girmiştim doktorum istiyor fotoğraf atacağım diye hiç sorun yapmadılar