Merhaba arkadaşlar burada çok şafaklar saydım kızım gelmek için tam 40+0 ‘ı bekledi😇ilk hamileliğim ve çok deneyimsizdim 7.5 aylık olana kadar doğum korkusu yoktu içimde aman herkes doğuruyor bende yapabilirim heralde diye kendimi teselli ediyordum.ama 7.5 aylıktan sonra geceleri uykum bile kaçmaya başlamıştı korkudan 😂 biraz tatlı canlıyımdır elimi kessem oturur saatlerce ağlarım o denli yani…. Son günler tabi bu endişem iyice arttı ama hem havalar sıcak hem poğaça gibi şiş ayaklar ağırlaşan göbek artık doğurmak istiyordum. Göbeğim hep dikti benim yani derler ya aşagı düşünce doğum yakın demektir benim son anda bile asla aşagıda değildi yada bacağını öteki bacağının üstüne atabiliyorsan doğuma daha var derlerdi ben doğumdan 1 gün önce bile yapıyordum o hareketi o yüzden nasılsa daha var 1 hafta kadar daha gün alırım diye sanıyordum. Gece 1 gibi kasıklarıma ve belime ağrı girmeye başladı gaz sancısı gibi.. benim gaz sancım çok olur yine öyle sandım duş aldım yattım ama yatamıyorum dön dön git gide artıyor tatlı tatlı vuruyor geçiyor. Dedim yoksa o gün bu gün mü 😂 eşime çaktırmadım gaz sancısı dedim uyuttum onu. Kendimde ihtimal vermiyordum aslında çok garipti. Biraz hareket edeyim geçer dedim mutfağı topladım evi topladım sancı geldikçe nefes alıp verdim kontrol etmeye çalıştım zaten asla dayanılmaz bir acı değil regl ağrısına benziyor. Bir taraftan uygulamadan kasılma dayata bakıyordum 5 dk da bir vuruyordu Sonra saat 4 e kadar kendime işler çıkardım yaptım odaklanmadım o acıya. Baktım bu sancı artıyor artık emindim bebişim geliyordu eşimi uyandırdım birlikte yürüdük sırtıma masaj yaptı gidelim hastaneye dedi ama ben biraz daha vakti var dedim saat 7 ye kadar evde dolaştık sancılar 2 dk ya düştü bu arada kardeşimi aradım Meryem ana otunu okuyup suya koydu onu koyar koymaz benim sancılarım iki katına çıktı ciddi manada etkisini gördüm açılmam onun sayesinde hızlandı. Hastaneye gitmek için çıktık vardığımızda 7 buçuk gibiydi alışmama bakıldı 4 cm ben onlarla konuştum biraz yürü dediler koridorda yarım saat kadar yürüdüm baktılar açılmam 5 olmuş hemen yatışım yapıldı dogumhane katına çıktım yarım saatte bir gelip açıklık baktılar saat 10 buçuk gibi 8 cm olmuştu. Arkadaşlar 8 e kadar cok kolay tahammül ediliyor asla korkmayın 8 den sonrası bir tık zor ama zaten cok hızlı oluyor 8 den sonra daha hızlı ilerliyor açılma. Saat 11 gibi tam açılmayı gördük bana ıkınman gelince haber ver dediler hemşire çıktı ıkınma hissi geldi 😂 çığlık attım hastane inledi çabuk gelin bebek geliyor diye hemen başıma geldiler çatala çevrildi sedye sonra ebeyle beraber ıkındık dördüncü ıkınmada bebek artık çıkmak üzereydi son kez ıkındım ve kızım 11.26 da kucağımdaydı 🥰 okadar paha biçilemez bir his ki acı felan kalmıyor sonrasında. Benim doğum sürecim bu şekilde beklediğimden kolay geçti. Tek pişman olduğum nokta keşke Meryem ana otunu saat 7 den önce koydursaydım. Çünkü o ottan sonra çok daha hızlandı süreç . Evet doğum başlı başına acılı bir süreç ama Allah kimseye sabredemeyeceği acıyı vermiyor. Dayanılır bir acı korkmayın.🩷 benim sonrası biraz sıkıntılı ilerledi çünkü benim idrar yolu enfeksiyonum çok üst boyuta gelmiş aslında hamileyken sık sık tedavi oldum ama yetersiz kalmış dokularımı çok zedelemiş o yüzden dikiş atılırken dokularım hasarlı olduğu için dikiş tutmuyordu sızıntı oluyordu o nedenle dikişim çok oldu lavaboda fln zorlandım acım oldu sonrasında ama bu tamamen benim rahatsızlığım ile ilgili sağolsun özeldeki doktorum ihmal etmiş enfeksiyon oranlarımı Şuan kızım 6 günlük yanımda yatıyor dikişlerim daha düşmedi bakımlarını yapıyorum devamlı evde yürüyorum acım alıyor ama herhun biraz daha toparlıyor insan kızım için değer 💕 umarım hepiniz çok kolay doğum gerçekleştirirsiniz 🌸