mineeeee karın ağrısı normal olabilir canım kasık ağrın olsa doktora git diyeceğim ama karnım diyince bilemedim. Bazen evham yapıyoruz çok yemiş olabilirsin havalar soğudu üşütmüş olabilirsin. Şu an ağrını bilmiyoruz yardım edelim çok şiddetli ise ya doktorunu ara ya da acile git boşuna erteleme her bünye bir değil ki