babymomyy 2 gün geciktim az önce test yaptım böyle çıktı ilk idrarla yapmadım yarın tekrarlayacağım. Bu ay röntgene falan girdim normalde korunuyordum bu ay ama sizce var mı?
FKRKS29 babymomyy çok silik bir çizgi var gibi erken gebelik testi yapma şansınız varsa onu yapın bence veya direk kan verme şansınız varsa kan verin silik bir çizgi gözüküyo gibi hakkınızda hayırlısı olsun InşAllah
babymomyy FKRKS29 Yenibirannee Masalmevsim Teşekkür ederim. Normalde istediğim bir gebelik ama bu ay röntgen çektirdim o yüzden korkuyorum
summersu babymomyy 8. Haftaya kadar bir kez ise sorun olmuyor diye biliyorum inşallah sağlıkla kavuşursunuz 🥰🙏🏻
Semm55 babymomyy hayırlısı olsun hakkınızda ama bence yok çünkü negatif çok belirgin ve ben defalarca yaptığım için biraz biliyorum
babymomyy Semm55 kan vermiştim testten bir gün sonra negatif çıktı sonrasında regl oldum zaten hayırlısı böyleymiş 😊