Cerens12_ yüzyıldaki doktor 28 ağustosta gittiğimde ayın 1 ine kalmaz doğurursun dedi o da olmazsa en geç 6 sında doğurursun çünkü bebeğin önde gidiyor dedi 40. Haftanın içindesin dedi halbuki ben 38 in içindeydim o sıra. Dedim bide nst için devlete gideyim direk acilden giriş yaptım bebeğimin haftası ile uyumlu olduğunu tam haftasında gittiğini söylediler 2-3 günde bir nst ye gittim hep Farklı Farklı ebeler vardı hepsi de aynı şeyi söyledi ultrasona her girdiğimde de kilosu boyu haftası çok uyumlu dendi ve ayın 16 sı oldu hala doğumum gerçekleşmedi 🤷🏻♀️