Sol bacağım belimden itibaren ağrıyor. Uzun süre ayakta durunca belimde aynı şekilde dayanılmayacak ağrılar oluyor. Pazartesi günü ortopediye gittim fakat doktor beni görür görmez (35+3) hamile olduğum için röntgen yada film çekemeyeceğini, ilaç veremeyeceğini söyleyip nazik bi şekilde beni gönderdi. Ama ben yürüyemiyorum günlük işlerimi bile yapamıyorum. bugün kadın doğum doktoruda sinirlere baskı yapmış olabilceğini söyledi. Rahatlamak için yapabileceğim hareketler var mı? Aynı durumu yaşayanlar nasıl çözüm buldunuz. Son ayımda bol yürüyüş yapmam gerekirken su içmeye kalkarken bile acı çekiyorum.