Kvsr_cvlk Merhaba 32. Hafta çalişabilir raporu alan var mı 37 ye kadar mi veriliyor yoksa doktor senin durumuna bakarak mi belirliyor bilgi verirseniz çok sevinirim pazartesi rapor alacağim da 😊
adatuna Kvsr_cvlk eğer kendiniz çalışmak istiyorsanız doktorunuza gidip çalışmak istediğinizi söylüyorsunuz o da size rapor veriyor. 37.haftada da zorunlu olarak çalışamaz raporu alıyorsunuz
Baharoloji Kvsr_cvlk çalışabilir aldığınızda 37+0 oluncaya kadar çalışabiliyorsunuz ara tarihte çalışmaktansa vazgeçerseniz gidip çalışamaz almanız gerekiyor 37+0 olunca zorunlu izin başlıyor tekrar rapora gerek yok zaten 32. De alınca ne zamana kadar çalışacağınız yazıyor 37+0 a denk gelen süre
efelinamoms Kvsr_cvlk yeni aldım ben canım 37ye kadar veriliyor ama atıyorum sen 34de gittin ve artik calisamiyorum dedin calisamaz raporu veriyor yani raporu 37ye kadar aldin diye beklemek zorunda degilsin tekrar gidip kotu oldugunu belirtebiliyorsun
Aysenurates43 Bende 10 haftalık hamileyim çalışıyorum prosedür nedir bilmiyorum ne izni ne raporu gerekli 35 36 ya kadar çalışmak istiyorum