MERVE3734
Merhaba güzel Anneler. Şuan 9.haftamdaym 6.haftamdan beri kahverengi akıntı oluyor. Doktorum progestan başlattı. Kullaniyorum .muayeneye gttdmde bebek iyi dedi. ağır kaldrma cok merdiven inme dedi. Başınıza böyle gelip sagliklı bir hamilelik gecirenler warmı . Ilk gebeligim endişeleniyorum . Neden benden böyle kahverengi akıntı geliyor die 😣 nolur gecicegini söyleyin