Sekine24 ilk zamanlarda regli olmamaya bağlı ödem ,gaz şişkinlik oluyor sonra vücut hamileliğe alışınca o azalıyor bu kez bebek büyüdükçe büyüyor karın normal yani ,benim de 5 haftalıkken karnım şimdiki gibiydi sonra küçüldü bebek büyüdü yine büyümeye başladı ama hamileliğimin başındadır hiçbir pantolonuma siganamadim elbiseyle geçirdim hep şimdi daha yeni hamile pantolonu giymeye basladim