Ay3 23.haftanın içinde yaptırmıştım.Şu an 29.haftamı bitirmek üzereyim.Perinatoloğum kesinlikle serklaj ameliyatı olman lazım demişti acil hem de,doktorum ilk başta ilaçla kontrol altında tutalım dedi ama serklaj ameliyatını 24. Haftadan sonra bebek yaşam bağını kurduğu için ve büyüyüp riskler arttığı için yapmıyorlar genelde.2 güne bir gittim 2mm 2mm düşmeye başlayınca doktorumu da ben ikna ettim nerdeyse dayanamam ben böyle dedim ameliyat oldum🙈