Askım 10 gün kontrolünde dr bana rahmin kavun kadar dedi. Ben sezo doğurdum ama farketmez rahim küçülmesi biraz sürcek. Bi de bağırsaklar iniyo kendi yerine yavas yavas dedi. Dünle bugün arasında bile fark etti göbek. Sakin ol emzir bol bol beybi emdikçe rahim kendini toparlıyormus…