Besst Kızlar ilk gebelik 21 hafta oldum bugün tam ama hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum endişelenmeli miyim🥹🥹
Nili4321 Besst benimde 20+1 sadece duşta tepeden su akınca bir yere toplanıyor onu hissediyorum onun dışında hiç bir şey yok
Melike_02 Besst erken daha canım bende senin gibiydim hissedemiyorum diyordum o haftalarda ama inan ki sonralarda sen istesende karnında durmuyo kıpır kıpır 🌸😂😂
Mevlude_Sahin Besst Kendinden hissetmezsin şu an , ancak elini karnına baslı yaparsan hissedersin ben öyle hissetmiştim. Elimin altından bir şey kayar gibi oluyordu
Meryembozkurt46 İlk gebeliginizse normal benim ikinci gebeligim 21 haftalıgım bende cok rahat hissediyorum
Sdslnby Bende artık bebeğinizin hareketlerin bu haftaya kadar hissetmiş olmalısınız denilen hafta hissetmeye başlamıştım, kişiden kişiye değişiyo olabilir, şuan kıpır kıpır 😍
64Demet64 Ben ilk 20 haftalikken baloncuk.patlamasi gibi hissediyordum ama nadir yani 21 den sonra disdan dalgalanmalar baslasi hafif hafif ama surekli degil bi yaoiyosa akaama kadar olmuyordu doktor 24 haftaya kadar normald edi sonrasi daha net hissedildi ztn