Ikimelekannesi Arkadaşlar günümden sekiz gün geçti ve bugün betahcg 39 çıktı bu normal mi acaba iki gun sonra tekrar batıracak bana az gibi geldi
Ikimelekannesi Hulyalp doktor da dedi iki gun sonra tekrar yapalım diye ne bileyim endiselendim ama dediğin gibi geç döllenme olabilir