Merhaba arkadaşlar cumartesi doktora gideceğim yaklaşık 1,5 aydır gitmiyorum 2.tetenozu da yaptım çok ağrılı geçmedi 3. Gün biraz halsizlik oldu şimdi bu haftalarda neler yapmam gerekiyor boy kilosu ortalama ne kadar olmalı doktora gittiğimde sormam gereken bişey var mı acaba yardımcı olabilir misiniz ☺️