Elvn bende aç kalınca başım dçnüyor gözüm kararıyordu çok kötü olurum diye düşündüm ama erkenden gidip işimi halledince bişey olmadı. Çilekli gazoz şeklindeydi daha öncede devlette yaptırmıştım oda iyiydi o kadar kötü değil yani,50 lik yapılıcaksa sadece bir saat arası oluyor ikinci kan vermene o kadar,diğeri 75lik sanırım onda bekliyorsun iki kere kan verip ikişer saat arayla