yenianne__ Nazli2763 kesin olsun diye galiba sabahın köründe kalkıp yapacam 😅şimdi yapsam sonuç negatif çıksa keşke sabahı bekleseydim derim sonuca inanmam belki de😄
Nazli2763 yenianne__ sen bilirsin canim yinede ama fark etmiyor zaten varsa her halükarda çıkıyor yani senin kararın 🥰
adatuna Ben reglden 6 gün önce 2. Yanda 3. İdrarla yapmıştım baya çizgi çıkmıştı bence yapabilirsiniz
Mevlude_Sahin Engineermom İlk gebeliğimde kaset testi akşam 6 gibi yapmıştım, ikincisi de akşam 8,9 gibi. İkisinde de çıkmıştı. Ama içilen su idrarı seyrelttiği için erken gebelik testini etkiler mi bilmiyorum, benimkiler normaldi
FKRKS29 yenianne__ Yaa hayırlısı olsun hakkınızı helal edin valla kuruma cizgisiymis demekki gözle görür olunca biz yanılmışız sıkmayın canınızı Allah büyüktür insAllah olur ❤️❤️❤️❤️
1prensesannesi__ yenianne__ 7 gun cok erken bi süre bende ilk gebelgimde erken test yapmistim negatif cikinca üzülmüştüm adetten 1 gun sonra kaset testte pozitifti simdi 2 yi dsunuorum kan bile verdim negatif çıktı ama hala bi umudum var adet gunumun gecmesini bekliyorum
Aycannn06 6 gün kala benim de teslim negatif çıktı. Yok diye inandım gecikmem oldu 2 gün stresten olmuyor diye düşündüm. Eşimin yoğun baskısıyla gece 12de test yaptım ve pozitif çıktı yani siz yine de gecikme bekleyin derim