Selahattincigdemguney33 39+4 üz gece leke gelmisti sabaha doktora kontrolum vardi zaten gittim doktora sordum nisanin gelmis 2 gune doguracaginin habercisi dedi 🥺🥺 hep pozitif normal dogum yapanlarin postlarini okuyorum insallah bende sizlere ilham olabilirim🤲🏻