Hshfhfnn Kızlar siz gebeyken hiç saçınızı kestirdirdinizmi ben kesmek istiyorum etrafdakiler bebeğin ömrü kısa oluyor diyo sizde hiç böyle bişey duydunuzmu
mho0910 Hshfhfnn haftaya bende kestireceğim belimden aşagıda bakımı çok zor iki çocukla daha da zor olacaktır diye kestirmeyi düşünüyorum
Birminikannesi1 Hshfhfnn ben kestirdim valla çok uzundu saçım ve artık hormonlardanmıdır bilmem sinir oldum ama internetten de araştırdım😂
Aslanmommm Hshfhfnn annem bana hamileyken kestirmiş bende 1 ay önce kestirdim o kadar rahatki şimdi dinlendim resmen saçım kesilince
Cgllay Hshfhfnn kestirdim havalarda dehset sıcsk oldugu icin ugrasamıyordum föndü vs kurumak bilmiyodu eziyete döndügü icin gayette belımde olan sacımı omuzlarımda kestirdim
sila_42yigit Hshfhfnn ya bagtil inanç diyorlar ama ben kestirmedim doğumdan sonra 40 gün sonra kestirecek Allah izin verirse dayanabilirsen dayan
Hshfhfnn sila_42yigit Vala canım normalde saçım okdr uzun değil ama benim migrenim var basım çok ağrıyor ve kesmek istiyorum
Cgllay Hshfhfnn benimde migrenim var sürekli parol serumdan gına geldi 30 dk gecırıyor sonra bidaha devam bende gittim kestirdim hafifledim resmen
Baharoloji Hshfhfnn iki gebeliğimde de kestirdim çok şükür bir şey olması biraz batıl inanç geliyor ömrü veren belli sonuçta
sila_42yigit Hshfhfnn benimki çok uzun bide hamileliğin yaza denk geldi saçımdan kıvılcım çıkıyordu resmen sen bilirsin canım