Gulsahkizilkan hatırlamıyorum ama ilk 50gr tarama yapıldı o yüksek çıktı ondan sonrada 100grlık yükleme yapıldı 240dklık dört saat toplamda beş kez Kan verdim. Hepsi olması gerekenden yüksekti o günden itibaren dikkat ediyorum şeker beyaz ekmek makarna patates pirinç hiç biri yok meyveleri süt peynir yoğurtla tüketiyorum çok şükür iyi gidiyor ☺️ kiloda pek almamıştım çok sürpriz oldu bu şeker bende zaten kilo ilede pek bağlantısı yokmuş iyiki yaptırmışım diyorum şimdi dikkatli ilerliyorum en azından . Sizin nasıl gidiyor ?