Merhaba , 39+1 im bugün muayene oldum 1 cm açıklık var . Sonra nst istedi bebeğin hareketlerini beğenmedi tekrar istedi hareketli gün içinde normalde ama nst te çok aşırı değildi zaten eskisi gibi çok aşırı olmuyor hareketler ama gün içinde 10 buluyor sürekli sayıyorum . Doktora sonucu gösterince 39+5 de sabahtan gel suni sancıyla doğumunu başlatıcam dedi . Sırf hareketleri yüzünden . Sizce normalmi bana bir akıl verin sabahtır ağlıyorum normalde 41 e kadar hep bekliyorlar normal doğumda o an suni sancıyı duyunca kitlendim neden bile diyemeden ağlaya ağlaya çıktım . Bu durumu bilen varsa yardımcı olabilir mi