Zlyh3057 Yagmurozdemir 21 haftalık olduk, göbeğim normalde de vardı 4. Ayın sonlarına doğru hamile taytı aldım, bol olmadı hiç zaten ayarı olduğu için bol olsa da sıktırabiliyorsun
SusamTanecigi Yagmurozdemir hamile tayti yada pantolonu alın onların bel kısmı esnek ve ayarlanabilir lastikli oluyor genellikle onlarla rahat edersiniz bide kalın lastikli bol pantolonlar falan oluyor waikiki de onlardan alabilirsiniz
mervemurat16 Yagmurozdemir bende 18 haftalığım karnım çıkmaya başladı iyice elbise giyiyorum genelde ama lc den beli lastikli pantolon aldım hem ince rahat oluyor.Genelde beli lastikli şeyler alıyorum ama lastiğin geniş olmasına dikkat ediyorum öbür türlü beni sıkıyor
nilsubldn @Yagmurozdemir zayıfsınız aslında, iç karın genişliği ile alakalı olabilir mi acaba hurafe midir yoksa bende merak ediyorum