irmaksenartar bence doğumun en zor yani buydu. Ben 3 cm 6 cm 4-5 saatte anc geldim çok zorladı zaten 6dan sonra 1 saat içinde 8-9a çıktım. Ve suni sancıya vücudum direnç gösterdi. Sancı hissetmedim. Tüm suni sancı serumu bitti fakat sancım yoktu. Sonra ilerletmek için vajina içerisine ilaç uygulandı o ilaç iyi gelmedi bebeğin kalp atışları düşmeye başladı. Hoop vajina içerisi yıkandı yani bunlar o kadar kötüydü ki çatala alınınca tek söylediğim çok yoruldum çok susadım olmuştu. 9cm çatal alındım çünkü sürekli ıkınma hissi geliyordu. 9-10a giderken bir ara kalıp gitmek istedim 😂 asla duramıyorum yatamıyorum kalkamıyor çatalda rahat değilim 😂 böyle gülüyorum ama inanılmaz zor geçti hepsi. Çok şükür 4.25te kızımı kucağıma aldım. 10 cm oldum karnım hala çok yukarıdaydı en son ebeler bastırdı bastırma ve ıkınma ile çıktı 😂