Naimee 39+3 um ben de. Bugün alttan açıklık muayenesi yaptı doktorum. Nefesim kesildi çok zor dayandım. Çatı muayenesinden daha zordu. 2 cm di, 3 cm yaptım acilmani dedi. Bebek kanalda değil biraz öne cekmeye çalışacağım dedi. Ama öldüm gerçekten. Eldiveni kan oldu çok korktum. Bugün lekelenmen olabilir normal dedi. Nişan gibi lekelenme geliyor şimdi.