hsrtt_
Benim aynı şekilde hem iç kanamam hemde dış kanamam vardı bu 3.gebeliğim her doktorun araştırması farklı ve bilgi vermeside 2. Gebeliğimde de aynı doktor idi şuan da da ve doktorumun bana dediği ben bilinçli ve bana güvenen gebelerime önermiyorum sadece istirahat et bol bol su tüket dedi ve şunuda ekliyim her hamilelik ve her bebek aynı değildir kime bazı ilaçlar iyi gelirken diğerine tam tersi olabiliyor ben güvenip kullanmadım 2 gebeliğimde de çok şükür ki hiç bir sıkıntı yaşamadım Dilerim herkes sağlıklı bir şekilde bebeklerini kucağına alırlar