bikucukbalik Kızlar merhaba 1 haftadır belim zaten ağrıyordu ama dünden beri aşırı şiddetli ağrıyor dün gece uyuyamadım bile ağrıdan. Kasık ağrım var her an adetim gelecekmiş gibi hissediyorum kasık ağrısı üst bacaklarıma da vuruyor. Normalde kasılmalarım da oluyordu son zamanlarda ama bugün o kasılmaların sayısı rahmimin içine birşey sokarmışım gibi bir sızıyla beraber olmaya başladı. Bu kasılma dediğimiz şey karnımın bi bölgesinin sertleşmesi ve dağ gibi çıkıntı oluşturmasıysa tabi. O kasılma olduğu anda rahmimdeki sızı da kasılmayla eş zamanlı oluyor. Doktor kontrolüm 3 gün sonra. Sizce doktora şimdi gitmeli miyim yoksa 3 gün daha beklemeli miyim? Ve bu yaşadıklarımı yaşayan arkadaşlar olduysa ne kadar süre içinde doğum yaptılar?
Kumral60 bikucukbalik canim ben yasamadim ama onerim bence gitmelisin icin rahat etsin ne olur ne olmaz sona yaklasmissin.
Kelebek6060 bikucukbalik canım kasılmalar son haftalar oluyor Bebek yerleşiyor aöa belinden kasığıns vuran sancılar oluyorsa ve bunlar düzenliyse duşla pozisyon değişmeyle de geçmiyorsa Doğum başlamış denektir
Kumral60 bikucukbalik canim yalanci ise yuruyus yaptığında birde dus aldiginda geciyor bir dene istersen.