Kymetnur valla bende ilk yaptırınca kesin olacak dedim olmadı, eşimin tahlillerini başka doktorada gösterdim sıkıntı yok dedi. Bu ayda olmazsa artık tüplerime baktırıcam ama inşallah gerek kalmaz. Üzülme canım 8 ay sonunda oldu arkadaşımın❤️ merak etme :) işk yaptırdığımda bende üzüldüm valla.. şuan da da gerçi ümidim yok.. hergün test yapardım ya yinede çift göreyim diye iğnenin etkisi halbuki ☺️