Gizemela Arkadaşlar bişey soracaktım adetim 23 ağustos fakat 13 ağustosta korunmadan ilişki yaşadık kan tahlili 31 ağustosta verdim negatif çıktı kaç gün geçti halen adet olmadım sütten kestiğim için gecikme olabilirmi yine kan tahlili vermelimiyim