33 haftalık hamileyim 2 gündür karnım aşağıda, bunu da giydiğim kıyafetlerden farkettim mide kısımları sıkıyordu artık oralar bol geliyor ve bebeğimin ayakları kaburgama değmiyor. Mide yanmalarım da geçti. İkinci hamileliğim ama ilk bebeğim hep aşağıdaydı ve erken doğum riskim vardı. Göbeğin aşağı inmesi erken doğum belirtisi mi? 🤔