ldmzki iki test arasında çatlamış olabilir piki görmemiş olabilirsin sen yinede değerlendir günlerini. inşallah bu ay gebe kalırsın 🙏🙏oldu ki negatifi gördün 1 ay daha dene yine göremezsen mutlaka bir doktora git belki çatlatma iğnesi vs verebilir mutlaka kan testi içinde görün . inşallah bunlara gerek kalmazsa pozitifi görür Ekim annesi olursun 🙏🙏