Calikusuuu 8haftalık kürtaj sonrası 40gun sonra adet olmuştum 35.gun doktora gittiğimde beta 5.7 falandı. Doktor adet olmazsan turnusol diye Bi ilaç vermişti 40.gun iç dedi, neyse ki oldum, o ilacın yumurtalıklara zarar verip vermeyeceği tam araştırılmamış içindeki kağıtta yazıyordu. Telaş yapma adetini bekle illa olur