Kızlar bu eylülün sonuna kadar memleketimde özel hastane sadece (NORMAL DOGum) için ücretsiz doğum yaşıyorlar Eylül sonuna kadar da ben 38 haftalık oluyorum suan 35 haftalığım sizce ne zaman yürüyüş yapayım (erken doğum riskimde var) bulunduğum ilçede doğum ücreti 25.000