sirineanne Allahın izniyle kızımız olacak eşim söylediğim bir çok ismi beğenmiyor Farah ismini beğeniyorum dizisi var ordan özendi derler diyor şaşırdım iyice. Vera ismini de beğeniyorum benim için anlamının güzel olması önemli 🙏🏻🌼
Meral_56 sirineanne Farah bence cok guzel insanlar diyecek bisi mutlaka buluyor bence içinize sinen ismi koyun
Meralmemet sirineanne ilk kızımın adı Asel şimdi 22 haftalık hamileyim oda kız onada Afra vermeyi düşünüyoruz🥰
Meral_56 MirsT insanlar genelde kalıplaşmış klasik isim seviyor özelikle eski nesiller oyle. Farkli bir isim duymaya kapalılar. Benim kizimin ismini de kimse begenmedi ama zamanla alıştılar ayrica Yüsra anlamı da telaffuzu da guzel bir isim
sirineanne Meralmemet benimde bir oğlum var Asil herkes kıza Asel koy diyor ama çok benziyor ben bile karıştırabilirim ☺️
Bimiyendis Erva, gökçe, saliha, belinay, tuana, yaren, zümra, azra, beren, neva, selen Bunlar da benim bebişime bulduğum isimler, qma sanırım en çok gökçeyi beğeniyorum. Belki aralarından sevdiğin olur
Meral_56 MirsT başka isim deseniz ona da bisi bulurlar bence Yüsra dan vazgeçmeyin içinize sindiyse cok hos bir isim