zilanyavuz ilk dogimum sezeryanda buda sezeryan olucak çünkü bu kızımda erken doğum riskinden dolayı doğum sancısı tam görmesem de gözüm korktu açıkçası bunlar minik sancılar diyordu hemşire bu minikse doğumu ben yapamam iyiki sezeryanim diye şükrettiydim doğuranlarindan ellerinden öperim açıkçası benim dayanabilcegim acı değil tamam sezeryanda zor ama sancı cekmiyorsun acı çekiyorsun sanciya katlanamam acıya katlanirim o hemşirenin minik dediği benim dünyamı yıkması idi