seda2023 ben baş edemiyorum şahsen. Lohusalık zaten zor bir süreç, bir de dokunanamamak, kokusunu duyamamak çok bunaltıyor. 30 haftalık doğdu 5 hafta kalır diyor doktor. 20 gündür hastanede 10 yıl yaşlanmış hissediyorum. Hele ağladığı zamana denk gelirsem o günüm haram oluyor bişey yapamıyorum diye.