ZumrasMom_ >!!<ben 30. Haftadan beri galiba hissediyorum.. bazen karnimda ritmik bir şekilde tık tık atmalar oluyodu kalp atışı desem değil kas spazmı desem değil nedir bu diye düşünüyordum sonra burda tesadüfen bı tartışmada okudum ki hıçkırık mış 🤭 yani arada karnınızda tık tık tık atma olursa o hıçkırık