Dahiliye yapmıyor ki kadın doğum sana sayfa açıyor kağıt veriyir yükleme nekadar yapilucak diye birde 9 30 da kan alma ilemi bitiyormus o yüzden sabah alın ben geçen hafta 8 de gittim Dr kayıt açtı hemen şeker yükleme yerin egittim ama ben yapamadım malesef kustum iptal oldu evde kendim ölçüm yapıyorum